Η εισαγωγή των αγγλικών συνδέεται με την ανάπτυξη της ταυτότητας του
παγκόσμιου πολίτη και βοηθά στη διαμόρφωση θετικής στάσης απέναντι στην
εκμάθηση ξένων γλωσσών, ένα σημαντικό εφόδιο στην προσωπική και
επαγγελματική ζωή.
Πέρα από τα οφέλη στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού, η εισαγωγή της αγγλικής
γλώσσας στο νηπιαγωγείο προάγει τη «συνέχεια» των μαθησιακών εμπειριών από
το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο, καθώς η εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας έχει
εισαχθεί στην Α’ τάξη του δημοτικού, προάγοντας την ομαλή μετάβαση των μαθητών-
μαθητριών.
Το πρόγραμμα αναφέρεται στη δημιουργία ενός παιδαγωγικού μοντέλου για την
εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας ως « ξένη γλώσσα» στο νηπιαγωγείο, το οποίο
ενσωματώνει αναπτυξιακά κατάλληλες και διαθεματικές δραστηριότητες στα αγγλικά
στο υπόλοιπο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου όχι σαν διακριτό αντικείμενο αλλά ως
λειτουργικό κομμάτι του προγράμματος. Η αγγλική γλώσσα ενσωματώνεται στο
πρόγραμμα του νηπιαγωγείου με φυσικό και αβίαστο τρόπο χωρίς να αποτελεί
απομονωμένο, ξέχωρο γνωστικό αντικείμενο. Η μεθοδολογία που αναπτύσσει το
πρόγραμμα εισάγει τη διαπολιτισμική και πολυγλωσσική επικοινωνία στην
προσχολική εκπαίδευση και δημιουργεί τις προϋποθέσεις για μια ανοικτή προς την
τοπική κοινότητα παιδαγωγική προσέγγιση.